Vuoden 2023 matkoja

24. - 26.11.2023 tehtiin pikkujoulumatka kylpylähotelli Rauhalahteen

Matkaan lähdettiin puolilta päivin Oulaisten liikenteen bussilla. Menomatka taittui kauniissa pakkassäässä, auringon pilkahdellessa välillä komeiden kuusien takaa. "Bertta" viihdytti matkalaisia pikkujouluhenkisillä jutuillaan.

Perille saavuttaessa päästiinkin nauttimaan maittava päivällinen. Sen jälkeen ehti vielä kylpylään tai kuntosalille ennen tanssien alkua. Pikkujoulutansseja tahditti Sinitaivas -orkesteri ja viereissä karaokebaarissa pääsi laulamaan meidän karaokea harrastavat jäsenemme.

Lauantaina sai aamiaisen jälkeen osallistua yhteiseen ohjelmaan tai viettää aikaansa ulkoillen upeassa maastossa tai nauttia kylpylän palveluista. Useimmat halusivat opetella boccian pelaamista Karin opastuksella. Sen jälkeen laulettiin ja leikittiin tuttujen joululaujen tahdissa. Pukkikin tuli tervehtimään eläkeläisiä.
Illalla pikkujoulutansseissa viihdytti upeaääninen Saija Tuupanen, säestäjänään eXmiehet. Tanssilattialla oli aikamoinen ruuhka...

Menomatkalla kerätyn palautteen perusteella matkalaiset olivat tyytyväisiä ja pitivät reissua onnistuneena. "Saa järjestää vastakin!"

Pärnun matka 24. - 30.5.2023

Yhdistyksemme jäsenistä kolmisenkymmentä osallistui Pohjolan Matkojen järjestämään matkaan Terviksen kylpylähotelliin Pärnuun. Matkaan lähdettiin varhain keskiviikkoaamuna ja palattiin takasin myöhään seuraavana tiistaina.
Matkavastaavana toimi Helena Nisula.

Perillä saimme nauttia hyvän ruuan lisäksi yksilöllisistä hoidoista ja kauniista, aurinkoisesta Pärnun luonnosta. Yhdessä pelattiin myös bocciaa Karin opastuksella ulkosalla sekä vietettiin yhteinen, hauska "porina", jonka Helena ja Jouko olivat organisoineet. Virkistynein ja rentoutunein mielin palattiin kotiin!

12.7.2023 käytiin Kaustisen Kansanmusiikkijuhlilla

Liikenne Huovarin autolla lähti juhlille reilut kolmekymmentä jäsentämme. Juhlapaikalla riitti kuultavaa ja nähtävää jokaisen mieliksi. Lämpimässä säässä oli tarjolla musiikkieritysten lisäksi sekä juotavaa että syötävää.
Päivä kului nopeasti eri pisteissä kierrellessä. Reissu huipentui upeaäänisen, Voice of Finland -voittaja Susanna Erkinheimon konserttiin Laitakaupungin orkesterin säestyksellä.

Kaikki tuntuivat olevan tyytyväisiä reissuun. joten mentäiskö myös ensi kesänä?